EXORO
Speciallægeklinik

Exoro var en speciallægeklinik i København ejet af Søren Seested. Klinikken tilbød kosmetiske behandinger udført af speciallæger, læger, tandlæger og sygeplejersker.

Søren ønskede en ny brochure, klinikken kunne bruge i sit venterum og på messer.

BROCHURE

Exoro speciallægeklinik havde ingen brochurer at uddele til kunderne i klinikken. Ejeren, Søren Seested, ønskede en brochure, som dels præsenterede klinikkens brede vifte af service og dels udtrykte klinikkens høje æstetiske sans.

Vi aftalte, at teksterne skulle præsentere klinikkens tilbud inddelt i kategorier. Desuden skulle teksterne fremstå lette og elegante. Vi skabte layoutet i samarbejde med grafiker, Sia Jelle.

Brochuren er aflang med tofold. Det giver 6 ‘sider’, som både skal fungere individuelt og i sammenhæng. Jeg har derfor opbygget teksterne, så de kan fungere til hurtig skimning og grundig læsning.

Vi tilbød klinikken to trykversioner. Den ene med stanset logo og sølvgrå tryk på for- og bagside på glittet papir. Den anden med lakeret logo og detaljer med sølv tekst. Klinikken valgte den glittede version af hensyn til brochurens holdbarhed.

“Jeg var meget tilfreds med Miriams evne til at forstå vores behov. Hendes tekster matchede både vores service og udtrykte vores æstetiske sans med formuleringernes rolige enkelthed.

Hendes samarbejde med hendes grafiker resulterede i en elegant brochure, der tiltaler hele vores kundersegment.

Jeg var meget tilfreds med samarbejdet”.

Søren Seested, Klinikejer

Søren Sehested indehaver af Exoro

Søren Sehested var ejer og daglig leder af Exoro speciallægeklinik. Klinikken tilbød ikke-invasive lægebehandlinger. Det vil sige rynkebehandling med restylane, hårfjerning med laser, tandblegning m.m.

Brochuren skulle favne bredt i stilen, da klinikken havde både kvinder og mænd i alle aldersgrupper som kunder.

SKAL JERES BRAND STÅ SKARPT?

Jeg ser frem til at vise, hvordan jeg kan skabe et gennemtænkt brand til jer.

LAD OS TAGE EN SNAK