Effektiv CRO lader jer gro på Google

CRO – Conversion Rate Optimation – er kernen i min indsats.
Det betyder, at mit primære mål er at styrke jeres konverteringsrate.

Dels optimerer jeg jeres site, så det bliver vist mere på Google. Dels arbejder jeg med at styrke sitets indhold og brugervenlighed for at lede kunden elegant til den ønskede handling. Det gælder uanset jeres CRO er direkte eller indirekte salg.

Mine løsninger hjælper jer med at gro op ad Googles mur.

Styrk
salget med
CRO

Effektiv CRO lader jer gro på Google

CRO – Conversion Rate Optimation – er kernen i min indsats.
Det betyder, at mit primære mål er at styrke jeres konverteringsrate.

Dels optimerer jeg jeres site, så det bliver vist mere på Google. Dels arbejder jeg med at styrke sitets indhold og brugervenlighed for at lede kunden elegant til den ønskede handling. Det gælder uanset jeres CRO er direkte eller indirekte salg.

Mine løsninger hjælper jer med at gro op ad Googles mur.

Styrk
salget med
CRO

Gå tæt på jeres online brand

CRO bygger på en systematisk tilgang, der arbejder med analyse af brugeradfærd, data og kontinuerlige forbedringer.

Brugeradfærd betyder, at jeg dels spørger ind til jeres målgruppe og tiltag for at tiltrække de ønskede kunder.
Dataanalyse
vil sige, at jeg kigger på jeres nuværende konverteringsrate, indhold på sitet, SEO og trafikkilder.
Kontinuerlige forbedringer
og effekten af dem giver mig yderligere tal til at pejle ind på optimeringsmuligheder.

Med dette tydelige datagrundlag kan vi sammen planlægge, hvor vi skal lægge frisk jord ved rødderne på jeres site.

Målgruppe & Brugeradfærd

For at tiltrække en given målgruppe skal:

  • Sproget passe til kundens sprogbrug
  • Design og farver tiltale kundens smag
  • Layoutet vise respekt for kundens tid
  • Det bærende budskab være tydeligt
  • Produkter være stilfuldt præsenteret

Jeg har lang erfaring med at skabe sites, blogs og shops som lever op til alle nævnte punkter. Derfor kan jeg skabe effektivt flow i jeres online brand.

Stå
elegant på
Google

Dataanalyse & Konvertering

Før jeg giver mine forslag til optimering af jeres site, ser jeg på jeres data i Google Search Console, Google Analytics o.a.

Når jeg har god indsigt i trafikkilder, indhold på sitet, SEO og konverteringsrate er tiden inde til forslag til optimering. De omfatter:

  • Tilretning af SEO på jeres site
  • Nyt indhold som kan skabe trafik
  • Linkbuilding fra anerkendte platforme
  •  Tiltag som kan optimere konverteringen

Jeg måler effekten af tiltagene undervejs, selvom forbedringerne kan være op til 3 måneder om at vise deres fulde effekt i Google. I mellemtiden vil I svæve roligt opad på Google.

Dataanalyse

Før jeg giver mine forslag til optimering af jeres site, ser jeg på jeres data i Google Search Console, Google Analytics o.a.

Når jeg har god indsigt i trafikkilder, indhold på sitet, SEO og konverteringsrate er tiden inde til forslag til optimering. De omfatter:

  • Tilretning af SEO på jeres site
  • Nyt indhold som kan skabe trafik
  • Linkbuilding fra anerkendte platforme
  •  Tiltag som kan optimere konverteringen

Jeg måler effekten af tiltagene undervejs, selvom forbedringerne kan være op til 3 måneder om at vise deres fulde effekt i Google. I mellemtiden vil I svæve roligt opad på Google.

Effektivisér jeres forbedringer

Det er med online sites som med alt i naturen: Hvis grundlaget er næringsfattigt, er der ikke byggesten til sund vækst.

Jeres tal viser effekten af jeres billeder, tekster, grafik, SoMe, video, Ads og øvrige tiltag. Tallene viser også hvilke tiltag, der suger vigtigt lys fra Google og hvilke der ligger helt i mørke. Når jeg har et klart billede, kan vi sammen planlægge, hvor I skal sætte ind med nye, sunde skud. Undervejs måler jeg på effekten, så I holder den sunde vækst i Googles skov.

Nu er det bare om at folde jer ud.

Effektivisér jeres forbedringer

Det er med online sites som med alt i naturen: Hvis grundlaget er næringsfattigt, er der ikke byggesten til sund vækst.

Jeres tal viser effekten af jeres billeder, tekster, grafik, SoMe, video, Ads og øvrige tiltag. Tallene viser også hvilke tiltag, der suger vigtigt lys fra Google og hvilke der ligger helt i mørke. Når jeg har et klart billede, kan vi sammen planlægge, hvor I skal sætte ind med nye, sunde skud. Undervejs måler jeg på effekten, så I holder den sunde vækst i Googles skov.

Nu er det bare om at folde jer ud.

Lær at vækste på Google

Lær selv at skyde til tops

Jeg lærer jer gerne at analysere jeres data og nære jeres vækst på Google.

I behøver ikke at være professionelle tekstforfattere for at kunne skabe resultater. Jeg viser jer strukturen og teknikkerne til at skrive effektive tekster. Det blandet med nogle universelle teknikker til SEO, giver jer fin mulighed for at gro et fint rodnet til jeres vækst. I kan altid hyre mig til at lære jer mere senere eller stramme op for at give jeres indsats ekstra styrke.

Snart er I klar til skyde små paddehatte overalt på Google.

Vil I vækste jeres Omsætning?

Jeg ser frem til at vise, hvordan I styrker jeres vækst indefra.

FAQ om CRO

Hvad er CRO - konverteringsoptimering?

Conversion Rate Optimization (CRO) Conversion Rate Optimization på engelsk eller Konverteringsoptimering på dansk har til formål at få besøgende på et site, shop eller blog til at udføre en bestemt handling. Handlingen kan være et køb, tilmelding til et nyhedsbrev eller udfylde en kontaktformular for at modtage mere viden. Man måler en konvertering for hver gang den besøgende udfører den ønskede handling på sitet.

Kan et site have flere konverteringsmål?

Ja, et site kan have forskellige konverteringsmål for hver side på sitet. En artikelside kan eksempelvis have til mål at indsamle nyhedsbrevstilmeldinger. En shopside har formålet at skabe et salg o.s.v Der bør altid være et tydeligt og primært konverteringsmål for den enkelte side for ikke at forvirre den besøgende.

Hvad er normal konverteringsrate?

Danske undersøgelser viser, at en normal konverteringsrate ligger omkring 1,5% – 3%. En høj konverteringsrate er derover og en lav derunder. Du kan gøre meget for at hæve din konverteringsrate uanset du har et site, shop eller blog. Kig blandt andet på brugervenlighed, load hastighed, designstil, og om teksterne er bygget korrekt for at opfordre til den ønskede konvertering.