Effektiv CRO for mersalg
Jeg styrker konverteringsraten på Shops og Sites via:
- Forbedring af brugeroplevelse (UX)
- Personalisering og målretning
- Optimering af landingssider
- Sociale beviser og Linkbuilding
- Effektive Call-to-Actions (CTA)
- Mobiloptimering
- Tydelig værdi- og salgsargument (USP)
- Målgruppeanalyse og A/B-testning
Optimér jeres CRO hurtigt
Mit arbejde med CRO – Conversion Rate Optimization – bygger på en systematisk analyse af målgrupper, data og brugeradfærd:
Målgruppeanalyse har betydning for, hvordan jeres primære og sekundære produkter skal præsenteres på sitet.
Data giver mig indsigt i effekten af indholdet på sitet, SEO og trafikkilder, så jeg kan planlægge og udføre forbedringer.
Brugeradfærd skal guides til de ønskede handlinger med brugervenligt design, tilpasset sprog og grafik for styrket konvertering.
Når vi har talt om jeres muligheder for at forbedre konverteringsraten, finder vi sammen den bedste vej til målet.
Balance
Målet for mig er, at min indsats skal dækkes af meromsætning for jer.
Det er god forretning for alle parter, og I får sund balance i væksten.
Vækst
Effektiv CRO kræver først test og mindre tilpasning af jeres site.
Derpå ser vi på data og optimerer videre for at opnå sikker vækst.
Udvikling
Jeg lærer jer gerne at bygge effektivt videre på sitet og jeres online brand.
Det kan give ekstra synergi i vores samarbejde og hurtigere vækst for jer.
Målgruppe & Brugeradfærd
I min opgave med at optimere jeres site skal:
- Sproget passe til kundens sprogbrug
- Design og farver tiltale kundens smag
- Layoutet vise respekt for kundens tid
- Det bærende budskab være tydeligt
- Produkter være stilfuldt præsenteret
Jeg har lang erfaring med at skabe sites, blogs og shops som lever op til de nævnte punkter.
Dataanalyse & Konvertering
I mit forslag til forbedringer, ser vi sammen på:
- Brugervenligheden af jeres site eller shop.
- Tilretning af SEO for at give ny, bedre trafik.
- Nyt indhold som kan skabe trafik og indtægt.
- Linkbuilding, referencer, SoMe og landingssider.
- Andre tiltag som kan optimere konverteringen.
Jeg måler effekten af tiltagene undervejs, så vi sammen kan beslutte den bedste vej til jeres mål.
Effektivisér jeres forbedringer
Det er med online sites som med alt i naturen: Hvis grundlaget er næringsfattigt, er der ikke byggesten til sund vækst.
Jeres tal viser effekten af jeres billeder, tekster, grafik, SoMe, video, Ads og øvrige tiltag. Tallene viser også hvilke tiltag, der suger vigtigt lys fra Google og hvilke der ligger helt i mørke. Når jeg har et klart billede, kan vi sammen planlægge, hvor I skal sætte ind med nye, sunde skud. Undervejs måler jeg på effekten, så I holder den sunde vækst i Googles skov.
Nu er det bare om at folde jer ud.
Effektivisér jeres forbedringer
Det er med online sites som med alt i naturen: Hvis grundlaget er næringsfattigt, er der ikke byggesten til sund vækst.
Jeres tal viser effekten af jeres billeder, tekster, grafik, SoMe, video, Ads og øvrige tiltag. Tallene viser også hvilke tiltag, der suger vigtigt lys fra Google og hvilke der ligger helt i mørke. Når jeg har et klart billede, kan vi sammen planlægge, hvor I skal sætte ind med nye, sunde skud. Undervejs måler jeg på effekten, så I holder den sunde vækst i Googles skov.
Nu er det bare om at folde jer ud.
Miriam stod for opsætning, grafik, tekster og billeder af mit website. Hun står stadig for teknisk vedligeholdelse, opdatering og design. Hun svarer straks og forstår hurtigt opgaverne. Derpå er løsningen hurtigt online. Jeg er meget tilfreds med vores samarbejde.
Johnny Jacobsen Stukkatør
Miriam skrev tekster til vores klinikbrochure med design af hendes grafiker. De to var et godt team. Vi fik en brochure, der både beskrev vores services meget præcist med et layout og tryk, der udtrykte vores høje kvalitet. Jeg var meget tilfreds med resultatet og det gode samarbejde.
Søren Sehested Exoro
Jeg ønskede et mindre præsentationssite til at vise vores Greenow spirer for professionelle kunder. Miriam har skabt et site, der levede op til vores ønsker i enkelhed og hurtig levering. Hun er desuden meget teknisk stærk og løser straks enhver udfordring. Det gør hende til en god samarbejdspartner.
Lasse Vilmar CEO i Greenow
Miriam rådgav mig om de optimale valg for mit nystartede site om kostvejledning. Hun tog sig af al den tekniske opsætning, så jeg kom hurtigt fra start. Derpå lærte hun mig om SEO, gode tekster, redigere billeder og vedligeholdelse Hun delte åbent al sin viden. Skønt!
Mette Kostvejleder
Vi aftalte, at Miriam sendte et oplæg til teksterne i punktform, så jeg selv kunne skrive dem. Imens satte hun hjemmesiden op. Så allerede på vores andet møde kunne vi begynde at lægge tekst og billeder ind sammen. Miriam er hurtig, effektiv og en fornøjelse at arbejde med på opgaverne.
Paul Børling, arkitekt maa
Miriam skrev tekster på dansk og engelsk til min kunstbrochure. Brochuren skulle bruges på mit atelier og udstillinger. Teksterne beskrev både malerierne og tanken bag dem. På samme tid matchede hver tekst stilen i min kunst. Jeg var meget tilfreds med resultatet.
Rikke Darling Kunstner
Jeg blev tiltalt af Miriams lette, stilfulde udtryk i hendes tekster og webløsninger. Hendes løsning på Looks2Shoot er skabt med integritet og høj kvalitet i hver detalje. Hun er desuden behagelig at arbejde sammen med sit gode humør og løsningsorienterede input.
Kim Skovsby Fotograf
20 min gratis analyse
Vil du høre, om jeg er den rette til opgaven?
Lad os tage en effektiv snak om dit projekt.
60246203
Komplet Webløsning
...er mit speciale
Jeg bygger Sites, Shops og Blogs, der er brugervenlige og teknisk optimerede. Jeg løser de fleste opgaver selv og tilbyder Projektstyring, hvis I ønsker flere hænder på opgaven.
FAQ om CRO
Conversion Rate Optimization (CRO) Conversion Rate Optimization på engelsk eller Konverteringsoptimering på dansk har til formål at få besøgende på et site, shop eller blog til at udføre en bestemt handling. Handlingen kan være et køb, tilmelding til et nyhedsbrev eller udfylde en kontaktformular for at modtage mere viden. Man måler en konvertering for hver gang den besøgende udfører den ønskede handling på sitet.
Ja, et site kan have forskellige konverteringsmål for hver side på sitet. En artikelside kan eksempelvis have til mål at indsamle nyhedsbrevstilmeldinger. En shopside har formålet at skabe et salg o.s.v Der bør altid være et tydeligt og primært konverteringsmål for den enkelte side for ikke at forvirre den besøgende.
Danske undersøgelser viser, at en normal konverteringsrate ligger omkring 1,5% – 3%. En høj konverteringsrate er derover og en lav derunder. Du kan gøre meget for at hæve din konverteringsrate uanset du har et site, shop eller blog. Kig blandt andet på brugervenlighed, load hastighed, designstil, og om teksterne er bygget korrekt for at opfordre til den ønskede konvertering.